E-teczka
E-teczka to nowoczesna usługa niezbędna dla każdego działu kadr. Umożliwia szybkie wyszukanie i dostęp do obrazu dokumentu kadrowo-płacowego bez konieczności ręcznego poszukiwania oryginału w teczce pracownika.
Dokumenty kadrowo-płacowe są jednymi z najważniejszych i najczęściej udostępnianych w firmach. Jednocześnie trzeba się z nimi obchodzić bardzo ostrożnie, bo prawo wymaga 50 letniego okresu przechowywania po ustaniu stosunku pracy pracownika. Nasza usługa pozwala chronić te dokumenty przez zniszczeniem lub ich zagubieniem.
E-teczka spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa. Dostęp do dokumentów kadrowo-płacowych jest możliwy jedynie za pomocą szyfrowanego połączenia aplikacji i-BA. Dane są przechowywane na naszym serwerze i nigdy nie trafiają do tzw. „chmury”.
Jak możemy Ci pomóc?
Skontaktuj się z nami, a my rozwiejemy wszystkie Twoje ewentualne wątpliwości.