Business Archiv – przechowywanie dokumentów

E-teczka

E-teczka to nowoczesna usługa niezbędna dla każdego działu kadr. Umożliwia szybkie wyszukanie i dostęp do obrazu dokumentu kadrowo-płacowego bez konieczności ręcznego poszukiwania oryginału w teczce pracownika.

Dokumenty kadrowo-płacowe są jednymi z najważniejszych i najczęściej udostępnianych w firmach. Jednocześnie trzeba się z nimi obchodzić bardzo ostrożnie, bo prawo wymaga 50 letniego okresu przechowywania po ustaniu stosunku pracy pracownika. Nasza usługa pozwala chronić te dokumenty przez zniszczeniem lub ich zagubieniem.

E-teczka spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa. Dostęp do dokumentów kadrowo-płacowych jest możliwy jedynie za pomocą szyfrowanego połączenia aplikacji i-BA. Dane są przechowywane na naszym serwerze i nigdy nie trafiają do tzw. „chmury”.

Scroll to Top