Prezentacja firmy
Business Archiv, która istnieje od 1996 roku jest firmą, która posiada jedną z wyższych pozycji na rynku. Świadczymy pełen zakres usług związanych z przechowywaniem i zarządzaniem dokumentami, które są pod stałą opieką zespołu doświadczonych archiwistów.
Zaufało nam już kilkaset podmiotów, których dokumenty mamy przyjemność przechowywać.
Od początku swojego istnienia firma Business Archiv stawia na bezpieczeństwo i ochronę poufności przechowywanych informacji.
Firma Business Archiv powstała w 1996 roku jako jedna z pierwszych niepaństwowych składnic akt. Posiada jedną z wyższych pozycji na rynku.
W związku z szybkim rozwojem naszej firmy otworzyliśmy nowe Centrum Operacyjne w Poznaniu.
Z dniem 3 listopada firma Business Archiv jako jedna z pierwszych firm w branży archiwizacji w Polsce uzyskuje od Wojewody Mazowieckiego zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej.
W Business Archiv zostaje przeprowadzony audit zewnętrzny SZJ przez Auditora Zewnętrznego z Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S A., po którym firma, jako jedna z nielicznych w branży, uzyskuje certyfikację Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2001.
Otworzenie nowoczesnego magazynu Business Archiv w Pruszkowie koło Warszawy.
W spółce zostaje stworzona i wprowadzona Polityka Bezpieczeństwa Informacji zgodnie z Normą PN-ISO/IEC 27001.
W Business Archiv zostaje przeprowadzony audit odnowienia uzyskanego w 2007 roku certyfikatu SZJ według normy PN-EN ISO 9001:2009. Spółka, decyzją audytora zewnętrznego reprezentującego Polskie Centrum Badań i Certyfikacji utrzymuje uzyskany certyfikat SZJ.
W sierpniu 2013 roku nastąpiła konsolidacja naszego Oddziału w Poznaniu z Oddziałem w Warszawie oraz przeniesienie magazynu i biura Zarządu do oddziału w Pruszkowie.
Opracowanie autorskiej aplikacji do zarządzania dokumentami i informacjami ze zdalnym dostępem dla klienta.
W Business Archiv zostaje przeprowadzony kolejny audit odnowienia uzyskanego w 2010 roku certyfikatu SZJ według normy PN-EN ISO 9001:2009. Spółka, decyzją audytora zewnętrznego reprezentującego Polskie Centrum Badań i Certyfikacji utrzymuje uzyskany certyfikat SZJ. Wprowadzony, utrzymywany i doskonalony w firmie system zostaje oceniony pozytywnie.
PODSTAWOWE USŁUGI
Przechowywanie
Porządkowanie
Skanowanie
Niszczenie
Jak możemy Ci pomóc?
Skontaktuj się z nami, a my rozwiejemy wszystkie Twoje ewentualne wątpliwości.