Likwidacje i upadłości
Strona główna » Likwidacje i upadłości
Od 2003 roku Business Archiv posiada uprawnienia do przechowywania dokumentów personalnych i płacowych, nadane przez Wojewodę Mazowieckiego. Oferujemy wyspecjalizowany serwis, niezbędny dla firm likwidowanych i upadłych, obejmujący:
- Porządkowanie dokumentów, podział teczek na kategorie dokumentów, opracowanie teczek personalnych, dołączenie do nich dokumentacji płacowej itp.
- Składowanie dokumentów w specjalnych kartonowych pojemnikach, oraz wszystkie czynności przygotowawcze, jak ich pakowanie, transport, rejestracja zawartości.
- System udostępniania dokumentów, gwarantujący byłym pracownikom łatwe dotarcie do dokumentów.
- Po okresie składowania dokumentów gwarantujemy przeprowadzenie ich zniszczenia, z zachowaniem procedur poufności.
Proponujemy profesjonalne rozwiązanie, posiadające pozytywną ocenę Państwowej Służby Archiwalnej, bardzo wygodne dla Likwidatora i Syndyka, skutecznie i tanio zabezpieczające potrzeby byłych pracowników.
Menu
Jak możemy Ci pomóc?
Skontaktuj się z nami, a my rozwiejemy wszystkie Twoje ewentualne wątpliwości.